החברה הכלכלית במועצה האזורית חוף אשקלון ממשיכה להוציא אל הפועל פרויקטים שונים ברחבי המועצה לטובת הקהילה. בשבוע שעבר, בשעה טובה, נר שלישי של חנוכה, התקיים טקס חגיגי במיוחד במושב של חנוכת בית העם המשופץ. מדובר בשיפוץ מקיף של המבנה הישן, ששימש בעבר כבית העם אך ברבות השנים נותר נטוש ועזוב וללא שימוש. בשלהי שנת 2017, לאחר קבלת האישורים , ניתן האור הירוק לצאת לפרויקט והחברה הקבלנית "בהוה גבס ועשיה בע"מ" נכנסה לתמונה וביצעה את העבודות עבור החברה הכלכלית של המועצה בעלות של 900 אלף שקלים. 

עבודות השיפוץ הנרחבות כללו טיח חוץ ופנים, ריצוף, תאורה, תקרות אקוסטיות, צבע, שירותים חדשים ופיתוח סביבתי. המבנה ישמש לפעילויות תרבות, חוגים, אירועים גם ברמה היישובית וגם לארח.

את המבנה חנכו ראש המועצה היוצא, יאיר פרג'ון וראש המועצה הנכנס, איתמר רביבו, בקביעת מזוזות לצד נציגים נוספים מהמושב, שהתכבדו אף הם בקביעת מזוזה. ראש המועצה היוצא, יאיר פרג'ון, ציין לטובה את שיתוף הפעולה בין וועד האגודה והוועד המקומי מול המועצה, מה שמביא לתוצאות מיטביות לא רק בשיפוץ בית העם, אלא בנושאים נוספים במושב. ראש המועצה הנבחר, איתמר רביבו, ציין כי אין ספק שיחד עם הנהגת המושב המצוינת יימשך שיתוף הפעולה עם המועצה לטובת המשך פיתוחו. להקמת המבנה שותפים גם אלמוג נחשון- נציג המליאה במועצה, אלי מצוינים - יו"ר ועד אגודה והוועדים בישוב וועדת תרבות של המושב.

מתוך יישובניקנט, מאת: אלדה נתנאל. לכתבה המלאה לחצו כאן